Tuesday, December 06, 2005

Letter From Two Bunches Of Cells (11 days Past Transfer)

dear ovagirl




got your letter.


have decided to stay.


please find enclosed beta of 490...as little thankyou present. more forthcoming.



love us.




ps
when we say 'us', that might mean just 'me'.
in which case i'll love you twice as much.

90 comments:

Cass said...

OMG OMG OMG. What fantastic news!

Apparently they take after their mom with a lovely gift of words, and a sense of the importance of giving.

OG, I am SO incredibly happy for you!!!!!!!!!!

Mony said...

Holy Moly...Jaw Dropping! Shrill squealing! Feet Stamping! Crazy Handclapping! Grinning wildly!
OG! You did it! You did it! Oh, what a joyous day in Blogsphere! Un-fucking-believable! WOOOOHOOOO!!

MC said...

OMG! I'm so excited for you.

granny p said...

whoopee!!.. xx

Frankenmum said...

Yay team!

And a classy, beautiful, understated declaration of joy to boot.

Nice one... or two...

xxx

surly girl said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fantastic news!!!!

x

baby said...

yes. this is good. now I want to hear some solid whingeing about throwing up, exhaustion and irrational hunger. and of course we have an exciting wait for your six-weeks scan and the count-the-heartbeats game.

no one has give you any assvice yet, so I'll start: keep a packet of dry biscuits in your handbag or satchel or whatever cool Sydney writers use, in the case of snack attacks. you'll need them.

do you realise that according to the twisted way they calculate these things, you're already a whole month pregnant?

congratulations!!!

sbs said...

go, girl.
up the junction.
up the duff.
bun in the oven.
go go go

thalia said...

490??? Sounds like two to me. Congratulations, this is wonderful news and you and C couldn't deserve it more. I'm so pleased for you.

Kath said...

Yay! Yay! That's just the news I wanted to hear this morning. (That's, in fact, what finally got this hibernating lug out of bed -- but then, oddly, I was thwarted by the word verification again!) So incredibly happy for you, Ova Girl! Best wishes for a wonderful, uneventful, worry-free pregnancy!

mig bardsley said...

God that's so wonderful, I'm so happy for you Ova girl.
Will be waiting with bated breath for tales of wonderful (and not so wonderful) preggy moments.

Anonymous said...

from far away -
bless you all.
you have been so incredibly generous in sharing this with all of us. good lord, what a lovely mum you will be! thank you.

Larisa said...

OMG OMG!!! Chills and tears and such happiness here!

I've been looking forward to this post. Your embryo(s) have made my day.

Iselyahna said...

yay :)

no assvice, nothing but unadulterated yay-ness.

woohoo!
kris

Anonymous said...

Go you, OG! Good luck trying to get Lily's tea down your screech now! I even had to quit taking the big red tablets after a few weeks... as soon as those pups hit my tongue I'd be gagging!

Your fantastic news has made my day.

Jack xx

persephone said...

oh! oh! what wonderful news!!

so happy to hear this.

Anonymous said...

OVA GIRL, I am SOOOOO happy for you!!! What a wonderful, amazing, miraculous thing!

So, when's your scan? About 3 weeks time? Now the waiting game *really* takes off, all those milestones to get to - I look forward with huge affection and happiness to reading about your journey.

Love,

Alchemilla
xxx

Em said...

Now that made me cry! Seriously wonderful news.

Vacant Uterus said...

YAY,YAY,YAY!!!!!

Oh, I'm so happy for you, Ova Girl! I'm so glad the embies decied to stay!

Nico said...

Nice job staying away from the fence, kid(s).

So happy for you, OG!

Mary Scarlet said...

OvaGirl, I'm so thrilled for you, congratulations. This is such wonderful, wonderful news. What a beautiful strong number.

Urban Chick said...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
goooooooooooooooooood

this has made my day

i am over the moon for you

♥ ♥
(one each in case they both decide to stick around)

UC

Spanglish said...

490... what a beautiful number.

I'm so happy for you, for C, and for the potential twins.

Have you done a piss test for the baby book?

zhl said...

Congratulations! I'm so excited for you and C. Hope all continues to go well with OvaGirly and/or OvaBoy.

Lindy said...

Oh, Ova Girl!!! I'm just over the moon for you!

And I'll second the thought that at 490, I think they both decided to stay.

Oh, I'm just so happy!!!

Suzanne said...

Yay! OH! I'm so excited for you!

Suz said...

That's a huge and wonderful beta! Congratulations!!

amanda said...

Hell yes! Woo hoo! This is wonderful, wonderful news.

Jenn said...

YAY!!!

susie said...

AWESOME news!!! I am so happy to read it! YAY!

WonderMama said...

Amazing, Fantastic news!!!!!!!!
I am so happy for you!

Molly said...

YAAAYYYY!!!

Could you hear me cheering from Wisconsin?

Congrats!!

Anonymous said...

Delurking to say...hot damn and halleleujah!

Susan

Sophia said...

Thank God I'm alone in the office so I can jump up and down and kiss the monitor!! Congratulations and tons of sticky vibes for you, C, and the little beans!

Anonymous said...

YIpppeeeee!!! Congatulations from Colorado too!!!!! See, the entire world is happy for you!!!!
LL

Dramalish said...

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tears welling.
Heart pounding.
Hands clapping.

This is going to be a GREAT MORNING here in California. My students are going to wonder why I'm so perky.

Celebrate, darling OG, and enjoy every second of this well-deserved joy.
CONGRATUALTIONS!!!
-D

Carrie P said...

Just delurking to say I am thrilled to bits for you - this is fabulous, wonderful news!

Anna H. said...

Wonderful, wonderful news, Ova Girl -- I'm so happy for you two!

xxoo

T said...

Holy Shite! I wanted to read good news and here it is! I am SO over Julian - 490 is HUGE! Congratulations Ova. So happy for you.

Anonymous said...

YEsssssssssS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I am so happy for you!! Thank god.

Lin said...

OMG OG!!!! YIPPIE!!!!!!!!!!!!

love, Lin

cat said...

Adding to the joyous hoorays!!! May this be the beginning of something wonderful and beautiful.

Can't wait to see things develop.

YAH!!

Jacqueline said...

Now *I'm* crying!

Congrats! :-)

PS: the word I have to type for this comment is very close to the word "nappies"... Spooky, non?

Alexa said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
490 is a great, big, boisterous beta--I am so happy for you, OvaGirl. This is just what I was hoping to read today!

Sol said...

Excellent beta numbers!!!! You made my day, OvaGirl!!! Grow embie(s), go!!! Cant' wait to hear more...

Happy dance for you and your husband. What a blessed Xmas you and your family will have!!! Thinking of you and sending my best.

Jenn said...

YAY!!!!!!
Congraulations!!!!!!!

Jamila said...

OMG!!!!!!!!!

YAAAAAAAAAYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!

Congratulations!!!!!!!!!!!

Em said...

Whoo Hoo! I have no idea about beta numbers but clearly it is good! Well done girl!

pixi said...

Oh wow, wow, wowee, wow, wow!!!! I'm so welled up w/happiness & hope for you, OG.

Wavery said...

What a considerate embryo(s)! Obviously you're doing something right.

Now waiting for the hostess appreciation thank you they'll send in a couple of days.

Best to all of you.

MsPrufrock said...

Such fantastic news. I checked yesterday hoping that in Australia it was the day of your beta, and was sadly disappointed that no new post had been made. I'm absolutely thrilled to bits that the good news has come today.

Congratulations.

K&M said...

WOOOOHOOOOO!!!! Doing a naked happy dance...under my clothes of course. Am so happy for you! YAY!!!!

Lut C. said...

Happy, happy! Joy, joy!
This is wonderful news. So far so good.

heleen said...

Wow! Well done! Look at for instance the beta hcg levels Persephone and I had (200 on day 13) ... It so looks like twins!! This is so exciting, almost as exciting as getting the good news myself. Lots of love, heleen

PBfish said...

Delurking from San Francisco to say congratulations!!! (which somehow, as I type it, seems woefully inadequate)
YAY!!!!!

spindleshanks said...

og and c - there are no words, just squeals xxxxxx
and a little plastic spit cup just in case

Donna said...

What good grammar your little ones have! And manners too, writing such a pretty note. Yay for two!

orodemniades said...

Great news!

Gabrielle said...

YAY YAY YAAAAAAAAAAAAYYYYYYY!!!!!! You are soooo pregnant! Now the fun really begins! I am so happy for you and C. Ok, now spill the beans on how you have been feeling and how you just knew it had worked. ;-)

Sparkle said...

Congratulations, fantastic news.
Does sound like twins. Go the frozen twins!

Sheryl said...

YAY!!! That is absolutely wonderful OvaGirl!!!!! CONGRATULATIONS!!!!!

Kim said...

Awesome!
Congratulations

DD said...

It was killing me that I was going to have to wait all day before checking your posts as I had to be on the road. Then when I checked my feeds, Ms Pru had similar news and Thalia posted how great that both of you ended up with positives! I couldn't wait to read what you had posted!

I am so excited and as I wrote for Ms Pru, I was really watching you two as I wanted to see how things are when they go oh-so-right!

Congrats from my heart.

April said...

Congratulations from the bottom of my heart.

May happiness, health and good fortune rain upon you. (all of you, however many that may be).

k #2 said...

Happy, happy, happy tears are falling for you right now! What a GREAT beta #. Congrats!!!!

Kell said...

Oh. My. GOD!!!!!!!!!!!! I am all choked up with sheer happiness for you. Stick around little one! (And please email my ovaries the benefits of conception ASAP!)

fisher queen said...

YEAH!!!!!!!!

LabiaLady said...

Fuck a duck!

That is wonderful news.

Congratulations indeed. Looking forward to hearing more good news from this beta on...

Z said...

simply wonderful news!!!!!!

Manuela said...

omgifuckingod!!!!!

SQUEEEEEEEEEEEAAAAL!
But JEEZ... I JUST finished changing my underwear cuz I wet myself when I read about Pru's double lines... well... yah... good thing I have lots of clean underwear.


Ova... I'm just absolutely beside myself... this is fan-fucking-tastic. Wow.

steph said...

I have been waiting very, very quietly for some time waiting for this news. Congratulations on your bloblet(s)!

Lori said...

Congrats!!!

Julianna said...

Fantastic news! FINALLY!!

SO happy for you and your husband!

frangelita said...

Have only recently stumbled across your blog and was instantly drawn in. You write so amazingly about such a personal thing and it's weird to think you can make so many people you have never met so happy by your news. I am one of them. Congratulations and the best of luck on this scary journey.

Rusty said...

This is worth delurking for, OvaGirl! Congratulations a million times over...or at least 490!!

Pam said...

I am OVA the moon for you! :)

deborah said...

Well now, what fantastic news! But then, you already knew that.

Congrats, my friend!

Calliope said...

WOOO HOOOOOOOOO!!!
Holy shit!
So excited & happy for you & the Mr. - what a happy birthday he got!!
This has made my day - hell - it is making my week!
YAY!!!!!!!!!!
I'm doing cartwheels over here.
*thud*
I'm ok.

D. said...

Congratulations!

Anonymous said...

Hurrah! Ovagirl, I am so happy for you. I start my second IVF in a few weeks and your good news gives me so much hope.

Jennifer

Anonymous said...

Over 80 f**king comments!!!!!!!!!!Do you think the world is watching? These kids already have a show. Now they need an agent! lol, lol
Happy days ahead!!

wessel said...

Wow! I guess Squirty Up The Clacker Day will become a bonafide holiday henceforth.

Congrats!!!

DeadBug said...

Fantastico!

--Bugs

Mandy said...

Congratulations! I love reading your blog (you are truly, simply the best), and I look forward to following your amazing journey.

laura said...

YIPEEEEEEEEEEE!! I've been away for a bit, and this is the most exciting news to return to. Let me say it again: YIPEEEEEEEE!

Millie said...

Damn. All I ever get is bills.

Congrats on your fabo letter!!! May you get many, many more.

So excited for you.

P'tit Boo said...

Rock on little cells, rock on !!!!

Anonymous said...

Enjoy every moment on your new rollercoaster

Paula

Bugsy said...

Yee Haa Grand-ma-ma. (which you know, you might actually be one day!)

Congratulations hun. Well done.

That will do, That will do.

DD said...

I'm sorry if you noticed I spent an obscene amount of time in your archives, but I just had to read a success story on FET. I remember reading the posts but I really didn't understand the significance of it all until we just recently went thru our first IVF which ended as yours did and now the FET, which I hope starts as yours did: the beginning of a pregnancy.

Thank you for being able to put into writing what I have been feeling in my heart this whole time. I hope I can dry up the tears of sorrow and have only enough for joy. Thanks for letting me spend time here. I enjoy every moment.